Daalderop CombiFort 24/50+

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Daalderop CombiFort 24/50+ op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

mpvd 05-12-2014
Geschreven voor: Daalderop CombiFort 24/50+

Heb deze ketel inmiddels 8 jaar. Op zich is hij zuinig en als hij werkt voldoet hij prima: genoeg warm water etc. Maar ik heb inmiddels al €1000,- uitgegeven aan reparaties! Twee keer motor van de driewegklep vervangen. De pomp is stuk gegaan. Ionisatiepen is twee keer vervangen, tweede keer door Daalderop zelf. En nu is er weer een probleem met de sensor, waardoor de ketel voortdurend uitvalt. Offerte voor vervangingen sensoren en automatische ontluchter (die functioneert ook niet meer goed): €200,- Heb bijna een hele nieuwe ketel aan reparaties uitgegeven. Voor mij nooit meer Daalderop.

ton1509 12-11-2012
Geschreven voor: Daalderop CombiFort 24/50+

Tot nu toe een geweldige ketel. Energie zuinig. Heb 900 m3 minder verbruikt tenopzichte van vorig stookseizoen. De 2e warmtebron is ideaal met name voor de badkamer. Altijd lekker warm. Over de duurzaamheid kan ik niet oordelen. Laat ketel elk jaar grondig controlen.

ton1509 02-03-2013

Heb de ketel nu het 3 jaar. Ben nog steeds zeer tevreden. In ieder geval is het gasverbruik tenopzichte van mijn oude ketel met 700 m3 verminderd per jaar. Dus een flinke besparing.
Laat wel elk jaar de ketel grondig controleren en reinigen.
Idiaal het 2 zone systeem voor op de badkamer.
Al met al tot nu toe zeer tevreden.

Johanna1951 18-04-2012
Geschreven voor: Daalderop CombiFort 24/50+

Wij hebben deze ketel sinds november 2004. Altijd uiterst tevreden over deze ketel geweest. Nooit ergens last van gehad. Nu april 2012 is het boilervat lek. Dat mag toch niet zo snel al stuk gaan. Vooral omdat deze ketel uit het duurdere segment komt. Garantie bij Daalderop is maar 5 jaar. Een CV ketel moet toch langer meegaan dan 7 jaar. Vandaar de 1 voor duurzaamheid. Service van Daalderop ver te zoeken. Krijgen 250 euro korting op een nieuw vat en die kost 1000 euro, + de kosten van het inbouwen. Je kan beter een goedkoop keteltje kopen in de hoop dat die langer meegaat dan 7 jaar, zoniet dan ben je in ieder geval niet zo duur uit dan met Daalderop.

rolder 11-01-2011
Geschreven voor: Daalderop CombiFort 24/50+

Ketel is prima. We hadden hiervoor een nefit turbo 21 ook met boiler voor warm water. We hebben met de daalderop op meerdere plaatsen tegelijk warm water en als de warmwaterkraan aanstaat blijft de cv ook het huis verwarmen, en een tweede circuit wat bij geen andere ketel te vinden is.
Het verwarmen van het huis gaat snel en de ketel is zeer stil.
Het tweede circuit is aangesloten op een verwarming met een thermostaat kraan. Het tweede circuit is hierdoor geheel onafhankelijk in te stellen ook als de verwarming op het hoofdcircuit niet aanstaat, de nadraaitijd van de boiler moet dan wel op continu staan ingesteld.
We hadden via de site van Daalderop een offerte aangevraagd en er kwam iemand van Daalderop zelf langs om een offerte inclusief plaatsing te maken. De levering en rekening gingen ook via Daalderop zelf, installatie werd gedaan door een dealer van daalderop ketels.
We kregen 10 jaar all in garantie (onderdelen,voorrijkosten en arbeidsloon).
Wel moet er dan na het eerste jaar een onderhoudscontract afgesloten worden van 90 euro per jaar. Dat zouden we bij ieder andere ketel ook gedaan hebben.

BobvanK 30-12-2010
Geschreven voor: Daalderop CombiFort 24/50+

Echt een prima ketel, weet niet waarom de vorige bezoeker zo negatief is, denk een valse review. Nooit geen problemen en de ketel draait nu 2 jaar.Het tweede circuit staat op de slaap en badkamer, elke ochtend perfect warm. Het enige aandachtspunt is inderdaad de afvoer, welke geregeld geleegd moet worden.

mpvd 05-12-2014

Ik denk niet dat de vorige bezoeker een vals review heeft geplaatst. Lees mijn review maar. Ik hoop dat jij met jouw ketel meer geluk zult hebben. De eerste paar jaar ging het bij mij ook goed, maar daarna heb ik heel veel geld aan reparaties gehad. Deze ketel mijn kost mij echt klauwen met geld. We hebben in een ander huis nog een oude Junker staan van 20 jaar oud. Nooit problemen mee.

kloteketel 27-12-2010
Geschreven voor: Daalderop CombiFort 24/50+

2 jaar heb ik nu deze ketel in bezit, hij heeft nog geen half jaar aan 1 stuk naar behoren gefunctioneerd.
Continu heeft de ketel storing, dan komt de monteur, deze heeft zijn kont nog niet gekeerd of het ding heeft opnieuw storing. Deze ketel kost klauwen vol met geld en ik ben hier absoluut niet over te spreken!
Het is 1 grote hoop ellende!

jimvw 17-12-2014

heb eveneens aan mijn ketel elk jaar stukken ,altijd storingen en elke week resetten om dat ding in gang te houden. vandaag weer monteur gebeld ,geen warm water. mijn volgende wordt zeker iets van een ander merk.

kaboomotto 22-01-2012

Dan heb je niet alleen een kloteketel,maar ook een klotemonteur die niet weet wat hij doet. Hij heeft hem ook geinstalleerd zeker.
Die van mij loopt als een zonnetje.Jammer dat door jouw review de gemiddelde waardering zo omlaag gehaald wordt.

fam.groenewegen 29-09-2010
Geschreven voor: Daalderop CombiFort 24/50+

Ik heb deze uitstekende Combi ketel nu 1,5 jaar in mijn bezit. heb hem in maart 2009 zelf aangesloten. zeer betrouwbaar bijzonder snel warm 65ºc(heet) tapwater. door de grote boiler is mijn bad 350 liter in 12 minuten gevuld. en kan tegelijk ook douchen en zelfs in de keuken de afwas doen. deze maand september is de onderhoudsmonteur geweest, en geconstateerd dat het rendement en de overige waardes exact het zelfde zijn al 1,5 jaar geleden toen de CV in bedrijf gesteld is. mooie bijkomstigheid dit jaar €250,- terug van de energie leverancier. een aanrader. 1 aandachts punt door de aluminium verwarmings element bestaat de kans dat door het optredende oxidatie het condensaat afvoer verstopt raakt. deze dient dan ook 1 keer per maand doorgespoeld te worden.

Grijzekop 08-02-2009
Geschreven voor: Daalderop CombiFort 24/50+

We hebben deze ketel aangeschaft op basis van de goede verhalen die we er over gehoord en gelezen hebben en het feit dat je met deze ketel een 2e zone apart kunt verwarmen. In ons geval hebben we deze op de radiator in de zolderkamer aangesloten.
Komend van een Vaillant VR ketel van 14 jaar oud is deze ketel een enorme verbetering. We gebruiken bij deze ketel een Honeywell Vision Modulation thermostaat en zijn super tevreden. Het is veel behaaglijker in huis en op de zolderkamer mede omdat nu vrijwel geen temperatuur schommelingen meer hebben. Tevens kunnen we nu per halve graad regelen en dat is ook heerlijk. Kortom: een uitstekende keuze!

E de Jong 12-12-2008
Geschreven voor: Daalderop CombiFort 24/50+

Dit apparaat gekozen voor het comfort.
Machine is zeer stil, je gelooft het bijna niet, je hoort niets aan geluiden.
Ketel verwarmt zeer snel.
Vat van 50 liter verwarmen zal iets aan geld kosten maar geeft je ook het comfort dat je niet staat te wachten op warm water en liters koud water door de afvoer laat stromen.
Volgens installateur halen we zo al 15% minder stookkosten,vergeleken met onze oude Nefit van 10 jaar.
Aangesloten op vloerverwarming stookt deze ketel de kamer warm op naar 22 graden binnen een uur.
Zeer tevreden over deze superketel.